
Зміст
I. Загальні положення
II. Укладання договору
III. Застосування
IV. Фінанси
V. Домени
VI. Відповідальність
VII. Цілісність даних
VIII. Підтримка / Асистенція
IX. Правила плану RESELLER / плану VPS
X. Політика контенту
XI. Політика використання
XII. Ресурси
XIII. Дійсність
І. Загальні
Використання слова "Hostico" протягом цих умов і положень буде ідентифікувати компанію S.C. Awesome Projects S.R.L., що знаходиться в Марамуреші, Сигетул-Мармації, вул. Міхая Вітезу, № 8, як постачальника послуг. Послуги, що пропонуються Hostico, призначені для фізичних осіб, юридичних осіб, юридичних установ тощо, які мають правоздатність бути учасниками договірної співпраці. Умови, положення та описи функціонування послуг, на які робиться посилання в цьому документі у формі зовнішніх посилань, є невід'ємною частиною цих Умов та Положень. Додаткові умови та положення, навіть якщо відомі, не є частиною цього документа, якщо вони не були прямо введені та взаємно визнані.
Hostico є єдиним власником всіх матеріалів та інформації, доступних на Сайті. Клієнти або відвідувачі Сайту не зможуть копіювати, відтворювати, розповсюджувати, публічно передавати або повторно транслювати будь-які такі матеріали або їх частини в будь-якій формі та будь-якими засобами.
Hostico залишає за собою право припиняти надання послуг у разі порушення наведених нижче положень або у разі відсутності своєчасної відповіді щодо цих порушень. Hostico також залишає за собою право розкривати інформацію про клієнта відповідно до Політики конфіденційності для виконання будь-яких юридичних вимог. У випадку, якщо це розкриття не потребує збереження конфіденційності, клієнт буде повідомлений у цьому відношенні.
Hostico залишає за собою право видаляти будь-який обліковий запис з 15-денним попередженням. Будь-який термін, не зазначений у цьому документі, підлягає тлумаченню та змінам з боку Hostico без попереднього повідомлення.
II. Контрактування
Прийняття цих Умов та Положень є необхідним для будь-якої спроби щодо покупки послуг, що надаються Hostico. У момент оформлення замовлення клієнт вважає, що розпочинає контрактну співпрацю з Hostico. Ми миттєво підтвердимо це ініціювання, але це підтвердження не є зобов'язанням для клієнта або Hostico продовжити активацію замовлення. Ми залишаємо за собою право приймати або відмовляти у замовленні клієнта після перевірки справжності та рівня довіри, які клієнт продемонстрував щодо замовлення.
Розміщуючи замовлення, клієнт оголошує та гарантує на власну відповідальність, що має правоздатність придбати послуги, які пропонує Hostico, для себе або для компанії, яку він представляє.
Він зобов'язується заповнити правильними та дійсними даними всі поля, що стосуються його ідентифікації, дані, необхідні для здійснення співпраці з Hostico. Клієнт усвідомлює, що надання некоректної або неповної інформації може вплинути на здатність Hostico надавати замовлені послуги і, в певних ситуаціях, може призвести до відмови в активації цих послуг з боку Hostico. Дані, введені клієнтом, обробляються та управляються відповідно до Політики конфіденційності та Угоди про обробку даних.
III. Застосовність
Ці положення застосовуються до всіх клієнтів Hostico, які є власниками будь-яких із пакетів або послуг, пропонованих на вебсайті, використання послуг, що надаються, відбувається лише відповідно до цих Умов і Положень, які застосовуються до всіх контрактних відносин між клієнтом і Hostico. Закон, відповідно до якого діють ці умови та положення, є чинним на момент початку співпраці. Послуги, що надаються Hostico в рамках контракту, є ті, що доступні на вебсайті Hostico.
Визначити всі можливі тлумачення цих Умов і положень, а також охопити всі можливі ситуації, які можуть виникнути, майже неможливо. Тому будь-яка ситуація чи термін, які безпосередньо або опосередковано не представлені в цьому документі, підпадають під тлумачення Hostico.
IV. Фінанси
Загальні
Актуальні тарифи - це ті, що відображені на веб-сайті Hostico.
В залежності від обраної послуги, період виставлення рахунків може варіюватися. Усі платежі будуть виконані на основі проформи, виданої компанією Hostico. Клієнт погоджується сплатити вартість послуг заздалегідь щодо періоду часу, протягом якого вони надаються.
Незалежно від валюти, що використовується для відображення тарифів, рахунки та платежі будуть оброблені в RON за курсом НБУ + 2% на дату виставлення рахунку відповідно до чинного законодавства.
Коригування валютного курсу з додатковим відсотком 2% має на меті запобігти можливим коливанням, пов'язаним з ринковими змінами, а також підтримувати безперервність і передбачуваність у процесі обробки платежів, гарантуючи таким чином відповідність фінансовим зобов'язанням та стійкість наданих послуг.
Доставка
Рахунки надсилаються в електронному форматі через електронну пошту як вкладення і можуть бути завантажені в будь-який час з облікового запису клієнта. За запитом вони також можуть бути надіслані з підписом уповноваженої особи. У випадку, якщо клієнт просить надіслати рахунки в фізичному форматі, витрати на доставку несе клієнт.
Відстрочка/Призупинення/Реактивація
Послуги хостингу, які надає Hostico, активні за замовчуванням 7 днів після дати закінчення терміну, вказаної у проформі рахунка.
Послуги, які Hostico закуповує у інших постачальників (наприклад, домени, ліцензії, SSL-сертифікати), можуть бути продовжені лише у момент їх оплати, маючи термін дії, що дорівнює даті закінчення терміну на проформі рахунка.
Клієнти мають можливість у будь-який час запросити відстрочку платежу для послуг хостингу Hostico. Відстрочка може бути надана на максимальний термін 14 днів з дати закінчення терміну, що стосується пакету хостингу. У виняткових випадках, після детальної оцінки ситуації командою підтримки Hostico, може бути розглянуто можливе виключення, надаючи відстрочку платежу, що перевищує 14 днів.
Облікові записи клієнтів, які не сплатили тарифи за надання послуг станом на 7 днів після дати, що зазначена у проформі рахунку, будуть автоматично призупинені за відсутності підтвердження платежу або запиту про продовження.
Підтвердження платежу призведе лише до активації/реактивації замовлених/власних послуг, при цьому податковий рахунок буде видано лише в момент, коли сплачена сума стане видимою на одному з банківських рахунків Hostico.
Hostico залишає за собою право повторно відкрити/реактивувати облікові записи лише після повної сплати всіх сум, що належать клієнту.
Неплатіж
Hostico залишає за собою право скорочувати термін дії послуг, оплачених заздалегідь, для компенсації сум, що підлягають сплаті з боку клієнта за надані, але неоплачені послуги.
Компенсація цим методом буде здійснена на основі виставлених проформ-фактур.
Hostico залишає за собою право тимчасово призупинити обліковий запис клієнта у випадку неплатежу за фактурою до вказаного терміну погашення, зазначеного у виписаній фактурі.
У випадку, якщо термін неплатежу перевищує 30 днів, обліковий запис разом із усіма наявними даними на ньому буде автоматично видалено з сервера.
Будь-яке подальше звернення стосовно отримання або відновлення даних, що знаходилися на обліковому записі на момент видалення, у разі якщо для них все ще є резервна копія, буде розглядатися в рамках мінімум 2 годин підтримки у випадку спільних пакетів без прав Reseller, відповідно 4 години підтримки у випадку пакетів з правами Reseller або VPS.
Додаткова кількість годин підтримки буде залежати від типу хостинг-пакету, а також від обсягу даних, що до нього належать.
Обсяг годин підтримки, необхідних для відновлення, буде встановлено і повідомлено клієнту після аналізу, проведеного технічними операторами Hostico.
Оновлення / Пониження
Клієнт має можливість в будь-який час зробити апгрейд або даунгрейд придбаних послуг. Для апгрейду буде сплачено лише різницю між початковим пакетом та тим, на який здійснюється апгрейд, за залишок часу, сплаченого заздалегідь за початковий пакет. Для даунгрейду залишок кредиту може бути використаний для продовження послуги, однак ми рекомендуємо перед цими операціями проконсультуватися з командою Hostico щодо ваших потреб.
Кредит за даунгрейд розраховується лише за цілі місяці, сплачені заздалегідь, щодо дати запиту відповідної операції та наступної дати сплати.
Операції апгрейду / даунгрейду або переходи на нову пропозицію здійснюються безкоштовно лише один раз протягом 60 днів. У випадку нового запиту такого типу протягом цього періоду, Hostico залишає за собою право стягувати плату за процедуру в рамках годин підтримки.
Операції апгрейду / даунгрейду, які передбачають об'єднання рахунків, незалежно від інтервалу часу, протягом якого вони здійснюються, будуть платними в рамках годин підтримки, що придбані.
Операції апгрейду / даунгрейду, які передбачають зміну панелі керування, здійснену на запит, поданий клієнтом, будуть платними в рамках годин підтримки, що придбані.
Послуги, для яких презентація використовує значення між мінімальним і максимальним ("від" - "до"), мають ціну, що відображається для мінімальних значень. Доступні значення до зазначеного максимуму можна вибрати за плату як під час процесу замовлення, так і пізніше.
Гарантія повернення грошей
Клієнт має право запросити повернення коштів за послуги, сплачені Hostico, у будь-який час, проте їх повернення буде здійснено за наступних умов:
- якщо запит надіслано протягом 30 календарних днів з моменту активації замовлення, клієнту буде повернено повну суму, за винятком випадків, що передбачають міграцію даних з зовнішнього постачальника, у такому випадку сума, еквівалентна годинам допомоги, необхідним для перенесення, буде утримана;
- якщо запит подається більше ніж через 30 календарних днів після активації замовлення клієнта, буде повернена лише сума за залишкові повні місяці, сплачені (відносно дати запиту на операцію та наступної дати платежу);
- Якщо запит щодо домену вже був подано, клієнту буде повернено лише суму за залишки повних місяців, що оплачено (щодо дати запиту на операцію та наступної дати платежу);
- якщо запит уже був зроблений відповідним клієнтом, йому буде повернено лише за залишок повних сплачених місяців (відносно дати запиту на операцію та наступної дати платежу);
- Якщо клієнт користується пропозицією, що включає безкоштовні послуги (наприклад, домени, ліцензії, ssl сертифікати), їхня вартість буде вирахувана з загальної суми, що підлягає поверненню.
Суми, сплачені не підлягають поверненню за:
- послуги, що купуються через Hostico у випадку надання або резервування цих послуг Hostico. Послуги, що потрапляють під цю категорію, включають, але не обмежуються: реєстрація та продовження доменів, ліцензії на програмне забезпечення, ssl сертифікати тощо;
- відновлення резервних копій, пов'язаних з хостинг-акаунтами після їх видалення, незалежно від причини, що призвела до їх видалення;
- послуги призупинені або припинені внаслідок порушення цих умов і положень, незалежно від того, чи були вони виявлені безпосередньо членами команди Hostico, чи повідомлені третьою стороною;
Повернення запитаної суми буде оброблено з боку Hostico не пізніше ніж через 15 робочих днів на рахунок, з якого вона була сплачена, або на інший рахунок, вказаний клієнтом;
Повернення буде підтверджено в момент його проведення шляхом видачі податкової накладної на повернення, що представляє собою суму, що підлягає поверненню;
Період між проведенням повернення та фактичним надходженням відповідної суми на рахунок клієнта не контролюється Hostico і визначається процедурами та термінами міжбанківських переказів;
З суми, що підлягає поверненню, буде утримано будь-яку суму, що належить клієнту на основі неоплачених проформ-фактур, виданих за надані послуги.
Зміни тарифів
Ми залишаємо за собою право змінювати в будь-який момент тарифи на послуги, представлені на сайті.
У разі, якщо нові тарифи застосовуються до поточних послуг клієнтів, вони будуть повідомлені щонайменше за 30 календарних днів до їх набрання чинності.
Щодо зміни тарифів, що застосовуються для підписання нових послуг, мінімальний термін сповіщення становить щонайменше 7 календарних днів.
Послуги, сплачені наперед, не будуть підпадати під вплив тарифних змін, за винятком моменту їх поновлення.
У рамках змін тарифів, які також передбачають зміни конфігурацій для підписаних послуг, вони будуть перенесені на нові конфігурації з відповідними цінами та максимально наближеними конфігураціями до існуючих.
Обробка платежів
В залежності від типу клієнта, способу оплати, дати здійснення транзакції та дати надходження платежу може бути застосований автоматичний або ручний процес обробки. Під автоматичним і ручним обробленням ми розуміємо безпосередню участь комерційного оператора Hostico в процесі обробки.
Податкові рахунки-фактури за платежі, здійснені карткою, будуть виписані тільки до передостання робочого дня місяця. Платежі, здійснені в дні, які йдуть за цим в межах того ж місяця, будуть прирівняні до податкових рахунків-фактур, виданих у наступному календарному місяці відповідно до їх появи в виписці з рахунку.
Незалежно від способу обробки платежів або дати видачі податкового рахунка-фактури, послуги, що оплачуються, будуть активовані в найкоротші терміни можливі компанією Hostico після підтвердження платежу з боку платіжного процесора.
Hostico надає можливість збереження даних карток на платформах платіжних провайдерів-партнерів.
Таким чином, клієнт може додати в будь-який момент одну або кілька карток до свого клієнтського облікового запису та використовувати їх для оплати рахунків, більше не проходячи увесь процес оплати, вводячи дані картки та підтверджуючи оплату.
Крім того, паралельно з ручним використанням збереженої картки для рахунків придбаних послуг, її можна налаштувати також для періодичної оплати однієї або кількох послуг, таким чином, що як тільки для цієї послуги буде виставлений рахунок, необхідна сума для її продовження буде автоматично знята з відповідної картки.
Активуючи періодичну оплату, клієнт надає Hostico право на стягнення відповідної суми, що еквівалентна вартості продовження терміну дії послуги, для якої була активована періодична оплата.
Переродичні платежі, що стягуються та обробляються, підпорядковуються загальним правилам повернення грошей.
Виписка проформи здійснюється автоматично компанією Hostico в момент виставлення рахунків за послуги, на основі контактних даних відповідно до фактури, даних, заповнених та наданих клієнтом.
Дані, що містяться на проформі (неоплачений рахунок), можуть бути змінені клієнтом лише доти, поки він має статус проформи. Зміна цих даних більше не буде можлива після обробки платежу та виписки податкової фактури.
Для того, щоб дані, що містяться на проформі, також відобразилися в податковій фактурі, інформація про платника з транзакції, надані банком та процесором платежів, повинні збігатися з цими даними. В іншому випадку, дані податкової фактури будуть змінені компанією Hostico, так, щоб вони відповідали даним платника.
Клієнт зобов'язаний переконатися під час здійснення платежу, що дані, з яких буде здійснено платіж, збігаються з тими, що містяться в проформі.
У певних ситуаціях, якщо дані про платника відрізняються від тих, що містяться на проформі, компанія Hostico залишає за собою право зв'язатися з клієнтом для роз'яснення ситуації та надання додаткових даних для правильного виставлення рахунку.
Зміна даних, що містяться на податковій фактурі, можлива з незначними винятками, до їх передачі в національну систему E-Factura, а також лише протягом поточного місяця, до передачі бухгалтерської звітності.
Кредит / Кошти
Клієнт має можливість покладати кошти на свій рахунок у формі кредиту або фондів, які потім будуть використовуватися клієнтом для оплати майбутніх рахунків.
Рахунок, що генерується для додавання кредиту, підлягає податковому законодавству, згідно з яким знаходиться клієнт, що визначає застосування та рівень ставки ПДВ.
Доданий кредит на рахунок клієнта не міститиме сплаченого ПДВ, однак при використанні або застосуванні кредиту для оплати рахунка існуючий ПДВ на ньому не потрібно буде сплачувати.
Використання та застосування сум буде вирішуватися клієнтом і здійснюватися вручну, ці кошти не будуть використовуватися або застосовуватися автоматично.
Кредит може бути застосований до рахунків лише якщо його вартість дорівнює або більша за вартість рахунка до застосування ПДВ. Часткові платежі, а саме використання кредиту для оплати рахунка з більшою вартістю, ніж у кредиту, не можливі.
У ситуації, коли одна або декілька послуг клієнта були продовжені заздалегідь або вони витратили більше ресурсів, ніж було виділено, Hostico залишає за собою право використовувати ці кошти для відповідних згенерованих рахунків.
Фінансова ситуація кредиту / фонду постійно доступна на рахунку клієнта.
При використанні кредиту для оплати певних послуг, відповідно до чинного законодавства, відповідні проформи рахунків стануть Кошторисами Послуг.
Єдиний момент, коли видається податковий рахунок, пов'язаний з кредитом, - це момент генерації рахунка для його додавання.
Мінімальна сума, яка може бути внесена, становить 10.00€, а максимальна - 1000.00€. Також загальна сума доступних фондів не може перевищувати 1000.00€.
Промоції
У випадку пропозицій з безкоштовними продуктами/послугами, їх можна використовувати тільки на обладнанні та мережі Hostico. У випадку перенесення послуг до інших провайдерів/реєстраторів, клієнту будуть нараховані суми, еквівалентні активації цих послуг. Hostico залишає за собою право в будь-який момент скасувати дійсність промоційної пропозиції.
Щодо послуг, що надаються безкоштовно або тих, що є в активній акції, зазвичай пропозиції діють лише перший рік використання, з вимогою, що в другий рік потрібно сплатити повну вартість послуги, якщо бажано продовження. Hostico може звільнити будь-які послуги, які вважає за доцільні, від цього правила на невизначений термін.
Видання рахунків, а також активація або реактивація супутніх послуг буде здійснено під час робочих годин комерційного відділу, за винятком святкових та законних вихідних днів.
У разі порушення представлених умов, Hostico залишає за собою право блокувати повернення коштів клієнту.
Промоційні купони
Промоційні купони структуровані на кілька категорій залежно від терміну дії, можливого числа використань та дати запуску. Ця сторінка буде відображати доступні промоційні купони з регулярними інтервалами разом з хостинговими пакетами/послугами та періодами, до яких вони застосовуються.
- Щотижневі купони
Щотижня з понеділка по неділю буде випадковим чином обрано хостинг-пакет, який виграє промо-купон. Сума знижки та мінімальний строк покупки будуть змінюватися щотижня, таким чином безпосередньо пропонуючи можливість вибрати правильний пакет за зниженою ціною.
- Флеш купони
Ці купони будуть дійсні лише протягом 24 годин, однак короткий термін дії буде компенсовано вищим відсотком знижки в порівнянні з іншими купонами.
- Щомісячні купони
Оскільки не всі з нас мають необхідні ресурси для виявлення короткочасних купонів, ми вирішили надавати клієнтам пропозиції на всі хостингові пакети кожного місяця. Основним фактором для цього знижки буде період виставлення рахунків, а не обрана пакет.
- Святкові купони
Деякі свята заслуговують на святкування! З цієї нагоди Hostico запропонує купони на знижки на весь асортимент хостингових/вебпослуг.
- Обмежені купони
На відміну від інших купонів, представлених раніше, ці не обмежені часовими рамками, а кількістю використань. Кожен купон у цій категорії, після вичерпання, більше не може бути використаний повторно.
Загальні умови використання промоційних купонів:
- промоційні купони доступні для всіх фізичних та юридичних осіб
- знижка буде застосована лише до нових замовлень хостингу
- діяльність сайту повинна відповідати Умовам використання Hostico
- купони не можуть бути застосовані заднім числом
- купонів не можна комбінувати з іншими купонами або іншими знижками, що пропонуються Hostico або третіми особами
- купони діють лише на перший придбаний період
- купоні діють тільки на хостингові пакети Hostico та приватні сервери
- послуги/товари, що пропонуються безкоштовно в купленому хостинг-пакеті, не підлягають знижці
- купони не діють на замовлення на оновлення
V. Домені
Що стосується відносин щодо реєстрації/оновлення доменних імен, наша відповідальність обмежена наданням послуги придбання/оновлення доменного імені.
Hostico не може і не буде перевіряти аспекти легальності реєстрації доменного імені, єдина перевірка, яка здійснюється Hostico, - це перевірка доступності домену для реєстрації. Перевірка вибраного доменного імені на предмет порушення певних законів, а також порушення прав інтелектуальної власності третіх сторін є відповідальністю клієнта.
Якщо інше не передбачено шляхом подання окремих даних через відповідну форму замовлення або письмового звернення до Hostico, реєстрація доменів відбуватиметься на основі ідентифікаційних даних, що існують у клієнтському акаунті. Таким чином, клієнт стає як законним власником зареєстрованих доменів, так і юридично відповідальним за них.
Поточна реєстрація домену не знаходиться під впливом або контролем Hostico, і клієнт може бути впевнений, що реєстрація/відновлення відбулося лише в момент підтвердження цієї операції з нашого боку.
Hostico не несе відповідальності та не надає жодних гарантій щодо реєстрації/відновлення доменів.
Розширення доменів адмініструються безліччю різних організацій. Кожна з цих організацій має свої власні умови реєстрації, адміністрування та суперечок. Для успішної реєстрації/продовження клієнт повинен надати інформацію та документи, запитані членами команди Hostico, а також суворо дотримуватися їхніх вказівок.
Якщо домен зареєстровано на заздалегідь визначений період часу, він належить клієнту у формі вибраного рядка символів. Зміна імен доменів після підтвердження реєстрації або трансферу неможлива.
Докладні вимоги до кожного розширення, наданого Hostico, можна побачити, перейшовши за посиланням умови доменів
Оплата за поновлення доменів має відбуватися до дати закінчення, що стосується проформи, а саме до терміну закінчення, щоб уникнути ситуацій, коли домен більше не зможе бути поновлений. Дати, зазначені в описі рахунку або в його змісті, в жодному випадку не є термінами закінчення і не повинні розглядатися як остаточна дата для здійснення оплати. Інформація в описі є лише оцінками, наданими реєстраторами доменів щодо їх дійсності, і надається виключно для загальної інформації клієнта.
У разі, якщо домен сплачується після дати закінчення/терміну дії, Hostico не несе відповідальності за додаткові збори, що стягуються реєстратором за реактивацію/поновлення домену.
Якщо контрактований домен не буде належним чином продовжений і, як наслідок, стане доступним на ринку та буде зареєстрований іншими внаслідок дій або бездіяльності Hostico або будь-якого технічного збою, що може статися, Hostico не несе відповідальності за збитки, понесені користувачем.
У разі, якщо користувач зазнає збитків внаслідок недоступності домену протягом певного часу або його реєстрації іншими сторонами, компенсація, що надається Hostico, не перевищуватиме суму, сплачену спочатку за домен, відповідно до вартості, зазначеної в рахунку. Виявлення має бути повідомлено Hostico в письмовій формі протягом 30 днів з дати, коли ситуація була помічена.
Hostico не несе відповідальності за доступність доменних імен протягом часу між розміщенням замовлення та фактичною оплатою за реєстрацію домену. Служба реєстрації доменів діє на глобальному рівні на умовах "перший прийшов, перший обслужений".
Реєстрація доменного імені не надає імунітету у випадку заперечень щодо реєстрації, резервування або використання цього доменного імені. У випадку спору щодо доменного імені Hostico зв'яжеться з сторонами безпосередньо для вирішення ситуації мирним шляхом.
Якщо дві сторони не досягнуть консенсусу, спір може бути вирішено шляхом звернення до суду.
Протягом всього процесу мирного або судового розгляду клієнт підтримуватиме невинність Hostico і погоджуватиметься на те, що Hostico вживе будь-яких заходів, які вважатиме необхідними для захисту своїх інтересів, до яких належать, але не обмежуються, блокуванням, видаленням або трансфером домену.
Через спосіб, яким працює служба DNS Hostico для спільних пакетів через кластер DNS, не може бути 2 доменів з однаковою назвою на серверах Hostico. Ця ситуація може стати проблемою, якщо на серверах DNS Hostico є запис про прострочений домен, і третя сторона робить замовлення на хостинг відповідного доменного імені. У цьому випадку, щоб виконати зроблене замовлення, Hostico зв'яжеться з власником хостингу простроченого домену, щоб видалити його DNS запис. Якщо клієнт не відповідає на цей запит, Hostico залишає за собою право видалити DNS запис домену зі своїх серверів. Ця дія ніяким чином не впливає на інформацію, що зберігається щодо домену (веб-сайт, пошта, бази даних).
VI. Відповідальність
Hostico не може вважатися відповідальним за збитки, завдані тимчасовою недоступністю обладнання або мережі, незалежно від причини, що викликала це întrerupere.
Ця умова також включає збитки, що виникають внаслідок пошкодження або втрати даних.
Клієнт погоджується гарантувати та вважати нас невинуватими щодо будь-яких претензій, збитків, включаючи, без обмежень, збитки, завдані третім особам, що виникають як наслідок використання послуг, що завдають шкоди нашому клієнту.
Hostico залишає за собою право виконувати короткострокові технічні роботи (5-10 хвилин) у будь-який час доби з метою впровадження заходів, спрямованих на покращення характеристик (продуктивність, безпека, надійність тощо) наданих послуг. Ці роботи можуть виконуватись без попереднього сповіщення постраждалих клієнтів.
Hostico бере на себе відповідальність у разі, якщо перерва в наданні послуг була спричинена навмисно або є наслідком недбалості з боку команди Hostico. Клієнт заявляє, що він розуміє і погоджується, що загальна сума збитків, які вони заявляють з будь-якої причини до Hostico, і які можуть бути виплачені Hostico, не перевищуватиме жодним чином і в жодному випадку загальну суму платежів, сплачених клієнтом постачальнику за останнім рахунком за надання послуг, щодо яких заявляються збитки.
Клієнт бере на себе відповідальність за будь-які збитки, завдані Hostico безпосередньо чи опосередковано, внаслідок неналежного використання наданих послуг та порушення цих умов і положень. Це включає, але не обмежується, юридичними витратами, гонорарами адвокатів, нотаріальними витратами та будь-якими іншими витратами.
Hostico надає через свій веб-сайт навчальні посібники, приклади конфігурацій та відповіді щодо різних аспектів роботи певних послуг, програм, операційних систем, панелей керування тощо. Уся інформація в цих статтях була протестована і визнана дійсною на момент їх публікації, виходячи з режимів роботи на той час, версій програм, доступних на той момент, та наявної документації. Hostico не гарантує досягнення функціональності, що представлена або бажана в результаті кроків, описаних у статтях, пізніше, на інших конфігураціях і на інших версіях програм, і тому не несе відповідальності за будь-які збитки, які можуть виникнути внаслідок застосування інформації, представленої в статтях, незалежно від їх типу.
Додаток для управління обліковими записами клієнтів для послуг пропонує функціональність передачі послуг, що перебувають у іншому обліковому записі клієнта Hostico. Ця передача вимагає доступу до облікового запису клієнта-володільця, оскільки її можна ініціювати лише звідти та на електронну пошту, пов'язану з обліковим записом клієнта для підтвердження передачі. У результаті запроваджених заходів безпеки Hostico не несе відповідальність за здійснені передачі. Власником послуги є клієнт, який має послугу у своєму обліковому записі на момент будь-яких запитів на інформацію або дій щодо цієї послуги.
Hostico не є і не може бути притягнутий до відповідальності за вирішення багів або інцидентів під час втручань в застосування, що використовуються в ситуаціях, коли виробники / постачальники згаданих застосувань не мають доступного рішення для усунення цих багів або вони припиняють надання технічної підтримки.
Hostico не бере на себе відповідальність за ліцензування програмних продуктів, що використовуються Клієнтом, окрім тих, що надаються Hostico.
VII. Цілісність даних
У випадку спільних хостинг-акаунтів та серверів, які адмініструються нами, ми відповідальні за безпеку сервера, але не за додатки, встановлені клієнтом.
Hostico не несе відповідальності за наявні прогалини в безпеці в додатках клієнта та за можливі збитки, які можуть виникнути внаслідок їх експлуатації.
Відповідальність у цьому відношенні лежить на адміністраторові, тобто розробнику додатку.
Hostico не несе відповідальності за захист особистих електронних пристроїв, використаних для доступу до контрактованих акаунтів/послуг. Користувач відповідає за те, щоб як додатки, встановлені/використовувані на хостинг-акаунтах, так і його власні пристрої були оновлені та захищені.
Клієнт матиме доступ до рахунків за допомогою комбінації логіна та пароля. Він відповідальний за підтримання цих даних у безпечному стані, а також за іншу чутливу інформацію.
Клієнт нестиме відповідальність за будь-яке зловживання, здійснене за допомогою авторизованого або неавторизованого використання цих даних. Якщо він дізнається, що третя сторона без дозволу знає ці дані, він повинен негайно їх скинути.
Опис умов, за яких здійснюється та зберігається резервне копіювання, доступний за адресою резервне копіювання Hostico .
Однак, слід пам'ятати, що ми не надаємо жодних гарантій на цілісність резервних копій, і єдиний відповідальний за наявність резервної копії даних є їхній власник.
VIII. Підтримка / Асистенція
Ідентифікація
Підтримка для наданих послуг доступна через методи та в межах часу, представленого на сторінці контакт, незалежно від типу укладеної угоди про послугу.
В залежності від інформації та / або запитуваних операцій, оператори Hostico можуть вдатися до ідентифікації клієнта як власника послуг, які підлягають вимогам.
Методи ідентифікації варіюються в залежності від способу контакту, що його використовує клієнт, наступним чином :
- телефон - запит на інформацію в обліковому записі клієнта, а також ПІН-код підтримки
- чат - вхід до облікового запису клієнта
- відповідний електронний лист і квиток - використовуючи поштову скриньку, пов'язану з обліковим записом клієнта, для подання запитів
Невиконання запитів Hostico ускладнює визначення прав власності та призведе до неможливості реагувати на подані запити.
Час відповіді
Hostico намагається надати час відповіді менше 60 хвилин для запитів, надісланих електронною поштою або через квиток. Цей час може бути вплинений складністю самої скарги, а також кількістю запитів, що існують на той момент.
Обмін інформацією телефоном, а також через додаток підтримки, хоча й відбувається в реальному часі, не гарантує негайного вирішення представленої ситуації.
Телефонна підтримка
Телефонна підтримка не може бути використана як метод розслідування або усунення певних ситуацій в реальному часі.
Будь-яке запитування, яке потребує часу на розслідування більше 5 хвилин, буде перенаправлено на альтернативні канали підтримки.
Hostico залишає за собою право перервати надання підтримки стосовно клієнта в виняткових випадках, таких як:
- зловживання запитами підтримки
- непристойна мова та поведінка будь-якого роду щодо членів команди Hostico
Класифікація запитів як зловживання або мови, поведінки як непристойної, образливої є в компетенції Hostico.
Будь-який запит, який виходить за межі сфери допомоги, що надається Hostico в рамках VPS Managed та Спільного Хостингу, буде розглядатися через години підтримки відповідно до служби Managed Hosting.
Ці запити включають, але не обмежуються:
- конфігурації пристроїв та поштових клієнтів
- допомога з встановленими додатками
- будь-який інший запит поза межами стандартної підтримки Hostico
Клієнти, які надають послуги Hostico третім особам, мають відповідальність за адміністрування послуг, що надаються цій третій стороні, та за забезпечення необхідної технічної підтримки.
Hostico не буде надавати у цих випадках технічну підтримку відповідним третім особам за відсутності можливості ідентифікації та визначення природи відносин між клієнтом Hostico та третьою стороною.
VPS Хостинг
Відповідальність Hostico у рамках послуг типу VPS обмежена функціонуванням та забезпеченням підключення до Інтернету цих послуг. Послуги, встановлені на VPS, не підпадають під юрисдикцію Hostico, за винятком випадків покупки послуги Managed VPS.
За винятком пропозицій або акцій, де підтримка зазначена як безкоштовна у рамках послуг типу VPS, підтримка не включається безкоштовно.
Клієнти, які бажають виконати операції за межами стандартних послуг підтримки, можуть придбати години підтримки.
Hostico залишає за собою право відмовити у встановленні нових додатків, послуг, бібліотек навіть у рамках куплених годин підтримки / адміністрування.
Керований VPS
Послуга адміністрування VPS доступна лише для VPS, придбаних разом з панеллю керування, що пропонується в пропозиції Hostico.
У рамках адміністрованої послуги клієнт не матиме доступу до облікових даних для авторизації з правами суперкористувача на рівні сервера.
Адміністрування стосується та зводиться до послуг і застосувань, необхідних для функціонування стандартного хостинг-сервера, які предоставляються встановленою панеллю управління.
Серед них ми перераховуємо: веб-сервер, поштовий сервер, сервер бази даних, панель управління, ftp-сервер, мови програмування, необхідні для роботи клієнтських застосувань.
Будь-який запит стосовно встановлення або налаштування зазначених послуг чи зовнішніх застосувань та панелі управління буде розглядатися та оброблятися в рамках придбаних годин підтримки.
Управління серверами від Hostico включає наступні операції:
- встановлення та налаштування панелі управління з її супутніми послугами
- встановлення та налаштування файрвола
- періодичне оновлення встановлених послуг
- 24/7 моніторинг та втручання
- оптимізації рівня обслуговування
- автоматизація на рівні сервера
Невпорядковані / IaaS
Власники послуг типу IaaS отримають безкоштовну допомогу лише щодо функціонування придбаних послуг та їхньої інтеграції на рівні інфраструктури.
Налаштування VPS, мереж, зовнішнього зберігання тощо не входять до цього.
Перехід на Managed VPS можливий лише з придбанням нового VPS з відповідною опцією.
Власники цих послуг можуть скористатися додатковою технічною підтримкою лише шляхом придбання годин підтримки.
Клієнти з VPS, які знаходяться в їхньому управлінні, будуть сповіщені у разі, якщо VPS буде визнано інфікованим або скомпрометованим через активність в мережі або внаслідок виникнення інших показників, що спостерігаються Hostico.
В залежності від серйозності ситуації та активності VPS, будуть вжиті різні заходи після зв'язку з клієнтом, такі як: припинення підключення до публічної мережі, зупинка VPS тощо.
Клієнти несуть відповідальність за виявлення та усунення джерела компрометації, а також утиліт, які використовуються зловмисниками на VPS для його відновлення в функціональному стані, і/або можуть обрати укласти договір на новий VPS для відновлення дійсних даних, які вони мають.
У разі, якщо клієнт не втручається, не несе відповідальності, а проблемна діяльність VPS не припиняється, Hostico залишає за собою право призупинити його функціонування на невизначений термін.
Спільний хостинг
Клієнти пакетів типу спільний / shared отримують підтримку 24/7 щодо функціонування та функціональності послуг, встановлених на сервері. Запити, зроблені поза цією сферою, можуть бути кваліфіковані та надані або в рамках інших послуг Hostico, або в рамках придбаних годин підтримки.
На рівні спільного сервера не будуть впроваджені зміни, які можуть вплинути на функціонування послуг, відповідно до сервера для інших клієнтів на цьому сервері.
Власники послуг хостингу спільного / shared hosting можуть обрати придбання годин підтримки для виконання операцій, які не включені в стандартну підтримку.
Керований хостинг / xCMS
Клієнти, які бажають отримати допомогу щодо виконання різних операцій у рамках додатків, встановлених ними, можуть замовити послугу xCMS.
Застосовуються умови, визначені для послуги Managed Hosting / xCMS.
Реселлер Хостинг
Як і власники послуг спільного хостингу, клієнти з реселлерськими пакетами отримують 24/7 підтримку щодо функціональності пропонованих послуг.
Міграція даних
Передача даних клієнтів є операцією, що виконується командою Hostico, за умови, що сервер призначення є частиною мережі Hostico і ця операція не підпадає під юрисдикцію інших пунктів цих умов та положень.
Ця операція не передбачає жодних витрат у наступних випадках:
- основі початкового замовлення відповідного пакету послуг у рамках Спільного Хостингу, Реселлера та Керованих VPS послуг
- між серверами в мережі Hostico внаслідок операції оновлення / зниження, окрім одного, що зазначено в описі цих операцій
Операція буде оплаченa під час годин підтримки в наступних випадках:
- перехід на VPS під управлінням клієнта
- передачі даних, запитані протягом 30 днів з моменту активації сервісу Hostico для облікових записів / сайтів / застосунків, які відрізняються від основного сервісу, до якого здійснюється передача
- Якщо, через дію / бездіяльність клієнта, що суперечить інструкціям Hostico, передача даних повинна бути відновлена
- Будь-яка операція, яку не можна виконати автоматизованими засобами і яка вимагає ручного або спеціального втручання.
Внаслідок численних можливих комбінацій налаштувань, як для програми, так і для мови програмування, ми не можемо надати абсолютну гарантію та не несемо відповідальності за оптимальну роботу сайту/додатку після зміни пакету, міграції або клонування програм. Кожен користувач може мати свої власні конфігурації, які можуть впливати на продуктивність і сумісність з конкретними пристроями та середовищами. Клієнт повинен переконатися, що дані були мігровані відповідно до запиту, і в разі електронних скриньок, користувач несе відповідальність за налаштування/переналаштування поштових клієнтів, які він використовує.
Hostico не може нести відповідальності за можливі помилки в роботі або труднощі в доступі до певних функцій, які можуть виникнути внаслідок міграції між різними серверами, як на рівні веб-сайту/додатку, так і на рівні електронних скриньок.
Години підтримки
Години підтримки представляють час, виділений для запитів клієнтів протягом місяця. Вони поділяються на 2 категорії, а саме:
- години підтримки, надані за замовчуванням у рамках придбаних послуг
- додаткові години підтримки, придбані для виконання завдань поза стандартною підтримкою
Головна різниця полягає в періоді дії та можливості накопичення.
Години допомоги, що надаються за замовчуванням, дійсні лише на місячні періоди, вони закінчуються в кінці кожного місяця хостингу, не можуть бути накопичені з годинами наступного місяця.
Години допомоги, придбані безпосередньо, можуть бути накопичені з іншими годинами допомоги, і вони не закінчуються.
Придбання годин допомоги не гарантує обробку або вирішення запитів, надісланих до команди Hostico.
Облік годин допомоги на рівні запитів, поданих технічній команді, буде здійснюватися на основі часу, вартого розв'язанню проблеми технічним оператором Hostico.
Години допомоги будуть зараховані для всіх технічних запитів, здійснених у рамках послуг VPS Managed, незалежно від способу зв'язку, облік ведеться як для прямих запитів, зроблених власником, так і для можливих третіх сторін, яким було надано право на технічний запит.
Під нестандартними операціями підтримки ми розуміємо будь-яку дію, яку може виконати безпосередньо клієнт (з або без керівництва команди підтримки Hostico), але з різних причин вона запитується для виконання технічними операторами.
IX. Правила плану RESELLER / план VPS
Клієнт має право на свої власні договірні відносини на основі онлайн-присутності, наданої Hostico. У цьому випадку клієнт залишається з нашої точки зору основним договірним партнером. Клієнт зобов'язаний передати умови, викладені в цьому документі, всім третім сторонам, з якими він взаємодіє, та забезпечити їхнє розуміння, прийняття та дотримання.
У випадку змін, які потрібно внести для клієнтів реселера / власника VPS, вони зобов'язані співпрацювати. За запитом вони повинні надати нам контактні дані своїх клієнтів. Hostico залишає за собою право безпосередньо вимагати письмове підтвердження для будь-яких змін, які потрібно внести щодо клієнтів реселера / власника VPS.
Реселлер / власник VPS несе відповідальність за будь-яке порушення умов та правил, здійснене його власними клієнтами. Це також включає фінансову відповідальність за будь-які збитки, завдані внаслідок цих порушень.
Реселлер / власник VPS погоджується звільнити Hostico від усіх вимог, які можуть виникнути від третіх осіб та інших контрактних партнерів.
X. Політика контенту
Послуги, які надає Hostico, дають вам свободу завантажувати, запускати та використовувати програми як для приватного, так і для комерційного використання.
Використання різних програм через послуги Hostico підпорядковується Умовам та Положенням цих програм.
Відповідальність за ідентифікацію власної інформації та інформації, що належить іншим фізичним, юридичним особам та будь-яким іншим сутностям, покладається на клієнта.
Дотримання та відповідність авторським правам, зареєстрованим торговим маркам та іншим видам інтелектуальної власності лягає на плечі клієнта, і тому клієнт зобов'язується не публікувати контент, який може порушити права третіх осіб або чинне законодавство.
Обладнання та мережа Hostico можуть використовуватися лише в законних цілях.
Передача, зберігання або розповсюдження будь-якої інформації, даних або матеріалів, які порушують чинні законодавчі положення або які, прямо чи опосередковано, можуть полегшити порушення будь-яких правових норм, заборонено.
Ні за яких обставин і жодним чином послуги, що надаються Hostico, не можуть використовуватися для спілкування, посилання на або направлення до будь-якого з наступного.
- матеріали або інформаційний контент, що порушує авторське право, права на торговельні марки, а також будь-які інші права інтелектуальної власності, що належать третім особам
- нагота, порнографія, будь-яке зображення або текст зі сексуальним або непристойним змістом, без дотримання відповідних правових умов
- дитяча порнографія
- загрози, зловживання, переслідування, дифамаційні висловлювання
- будь-яке зображення або текст, призначений для заохочення ксенофобії;
- текст або матеріали насильницького характеру
- недоброзичливий, образливий, принизливий або наклепницький контент
- контент расового або дискримінаційного характеру
- контент, який є оманливим, хибним, вводить в оману або шахрайським
- вміст, який порушує приватність третьої сторони або порушує їхні законні права
- вульгарний, непристойний, нецензурний або незаконний контент
- віруси, троянів або інших подібних
- піратське програмне забезпечення або програмне забезпечення, що націлене на тих, хто піратить програмне забезпечення або займається будь-якою подібною діяльністю
Клієнт зобов'язується відповідати на запити Hostico щодо скарг третіх осіб стосовно вмісту сайту протягом 5 днів з моменту отримання на електронну пошту сповіщення. Hostico не зобов'язаний перевіряти або переглядати вміст, опублікований клієнтами.
Hostico залишає за собою право видаляти або змінювати на власний розсуд будь-який вміст клієнта, який визначається як такий, що порушує ці умови та положення, з попереднім сповіщенням.
Hostico залишає за собою право призупинити обліковий запис будь-якого клієнта, який порушує ці положення, без будь-якого попереднього сповіщення.
У випадку, якщо клієнт збирає/обробляє персональні дані, він несе відповідальність за забезпечення відповідності цього збору/обробки чинному законодавству.
XI. Політика використання
Ця політика є необхідною для захисту якості хостинг-послуг.
Ми прагнемо задовольнити вимоги всіх наших клієнтів, пропонуючи послуги високої якості, мета яка може бути досягнута також за підтримки клієнта.
Спосіб, яким клієнт використовує послуги, надані Hostico, тісно пов'язаний з належною роботою обладнання та мережі, що необхідно для забезпечення відповідного середовища для надання хостинг-зручностей.
Ми не дозволяємо використання програм, які працюють безперервно у фоновому режимі.
Ми не дозволяємо виконання скриптів через крани, налаштовані на інтервали менше 5 хвилин.
Ми не дозволяємо використання скриптів CGI.
Наступні дії заборонені:
- використання послуг Hostico для створення або передачі комп'ютерних вірусів, черв'яків, затоплення, бомбардування пошти або участі в атаках відмови в обслуговуванні
- використання скриптів для проксі або IRC, або типів, таких як FormMail, PhpShell або інших подібних, включаючи комерційні скрипти, що містять відомі вразливості безпеки, чат-кімнати, wap-чати; IRC Egg Drop боти, торрент-трекери тощо, топ-сайти, онлайн-ігри (за винятком флеш-ігри)
- збирання особистої інформації для незаконних цілей
- несанкціонований доступ до даних, систем або мереж (фішинг, підробка, проксі, злом, прослуховування тощо), включаючи будь-які спроби досліджувати, сканувати або тестувати вразливість системи чи мережі, або створювати порушення безпеки без дозволу власника мережі або системи
- будь-яке втручання в обслуговування, що надається користувачу, на сервері або в мережі, таке як: поштове бомбардування, заливання, навмисні дії для перевантаження системи
- Спуфінг пакетів TCP-IP
- завантажувати інфіковані, пошкоджені файли або будь-яке інше програмне забезпечення чи подібні додатки, які можуть зашкодити третій стороні
- обмежити або заборонити будь-якому іншому користувачу використовувати послуги Hostico
- збирати або накопичувати інформацію або адреси електронної пошти третіх осіб без їхньої згоди
Будь-яка спроба завдати шкоди серверам або клієнтам суворо заборонена. Будь-яка діяльність, що впливає на нормальне функціонування сервера, буде вважатися зловживанням і буде розцінюватися як спроба завдати шкоди іншим клієнтам, що розміщуються.
Будь-який скрипт, який передбачає потенційний ризик безпеки або може вплинути на продуктивність серверів чи безпеку мережі, буде автоматично закрито або видалено без попереднього повідомлення.
Hostico залишає за собою право швидко діяти для видалення, блокування або скидання доступу до будь-якого облікового запису, програми, діяльності або інформації, які за своєю природою можуть вплинути на роботу відповідного обладнання мережі Hostico або можуть завдати шкоди правам третьої сторони.
Пошта
Для належного функціонування обміну електронними повідомленнями наступні положення повинні бути враховані клієнтом.
Відповідно до законодавчих положень, забороняється здійснення комерційних комунікацій через електронну пошту, якщо тільки отримувач не висловив попередньо свою явну згоду на отримання таких комунікацій.
Списки електронної пошти / Розсилка новин
Можуть бути використані списки електронної пошти за умови, що особи надають свою явну згоду в цьому відношенні, ця згода повинна бути зареєстрована оператором списку та зберігатися протягом усього терміну життя списку електронної пошти.
Hostico вимагає, щоб будь-який комерційний лист або частина списку розсилки містили прості та помітні опції "подвійна згода/подвійний вихід".
Масова розсилка електронних листів призводить до використання ресурсів сервера, ця дія має негативний вплив на якість послуг, що надаються клієнту, і, отже, ми маємо кілька рекомендацій в цьому відношенні:
- відправлення має бути виконано рано вранці (до 09:00) або ввечері після 22:00
- відправка повинна бути обмежена кількома десятками електронних листів на хвилину
Невиконання цих рекомендацій може призвести до:
- затримка на сервері електронної пошти через дуже високий обсяг запитів, що іноді призводить до блокування поштового сервера
- внесення IP-адреси, з якої надсилається повідомлення, до кількох спам-списків, що має наслідки для всіх клієнтів, які розміщують додатки на відповідному сервері
- дуже низький рейтинг за такими поштовими сервісами, як Yahoo, Gmail тощо
- велика затримка в передачі електронної пошти
- доставка на інші поштові сервери може стати неможливою
- впливаючи на всіх клієнтів, підключених до мережі через неналежну роботу серверів.
Hostico не обмежує кількість повідомлень, які можуть бути надіслані за годину, але контролює трафік SMTP та залишає за собою право втручатися, включаючи видалення надісланих повідомлень та зв'язування з клієнтом у разі, якщо ми вважаємо, що певна відправка не відповідає обсягу, що входить до пакету куплених послуг, або шкодить функціонуванню сервера.
У разі якщо клієнт має список електронних адрес, рекомендується звернутися до Hostico для встановлення кращих практик відправки, а також для підбору оптимального пакету послуг для нього.
Обмеження для вкладення становить 25 МБ. Максимальна кількість одержувачів для повідомлення - 25.
Ми не рекомендуємо / не дозволяємо надсилання на більшу кількість підписників CC/BCC, оскільки у разі, якщо буде помилкова/невідповідна одна адреса з призначених, все повідомлення залишиться заблокованим на сервері.
Для запобігання будь-яким негативним наслідкам щодо функціонування послуг, Hostico залишає за собою право в будь-який момент обмежувати певні параметри наданої послуги електронної пошти для клієнтів.
Політика проти спаму
Відправка небажаних комерційних повідомлень (СПАМ) для просування будь-якого сайту, використовуючи наші сервери або через сторонні сервери для просування будь-якого сайту або програми, розміщеної в мережі Hostico, призведе до призупинення або анулювання хостинг-акаунта клієнта без попереднього повідомлення.
Hostico не дозволяє використовувати свої послуги безпосередньо або опосередковано для надсилання, передачі, обробки або доставки електронних повідомлень:
- незаявлені (спам) в порушення будь-яких існуючих законів у цьому відношенні
- на електронні адреси, отримані за допомогою методів збору
- до адрес, які неповні або неточні
- які не відповідають найкращим практикам у галузі
- до списків, які були придбані, орендовані або позичені
- до списків, які будуть генерувати велику кількість спам-скарг
- до адрес, які призведуть до того, що IP буде внесено до чорних списків
- які використовують або містять підроблені заголовки
- які використовують або містять неіснуючі доменні імена
- які приховують або намагаються ускладнити виявлення точки виходу передачі
- які використовують інші оманливі методи адресації
- які використовують доменне ім'я третьої сторони без їхньої згоди
- надсилається через третій сервер без їхньої згоди
- які містять неправдиву або оманливу інформацію
Клієнт зобов'язується відповісти на запити Hostico щодо скарг третіх осіб стосовно його діяльності протягом 5 днів з моменту отримання повідомлення.
Hostico залишає за собою право вимагати в будь-який час докази щодо згоди, наданої абонентом оператору списку стосовно надсилання повідомлень.
Hostico залишає за собою право вимагати від оператора списку методи підписки/відписки, представлені абонентам.
Hostico залишає за собою право призупинити діяльність рахунку у разі, якщо ці положення не будуть дотримані.
Відправлення / отримання електронної пошти
Hostico не може гарантувати доставку електронних повідомлень, надісланих з обладнання та мережі Hostico, до папки "Вхідні" отримувачів.
Hostico також не може гарантувати доставку електронних листів, незалежно від місця знаходження відправника/отримувача (внутрішній/зовнішній до мережі Hostico).
Відправка та отримання електронної пошти можуть бути під впливом кількох внутрішніх або зовнішніх факторів, серед яких ми перераховуємо:
- поштові скриньки без доступного місця, які більше не можуть отримувати повідомлення
- IP-адреси відправників, включені до різних чорних списків, чий зв'язок з сервером електронної пошти призначення заблоковано
- неправності, пов'язані з відправкою/отриманням поштових серверів
- несправності на рівні внутрішньої/зовнішньої мережі
- поштові сервери з агресивними фільтрами спаму
- вміст електронної пошти вважається спамом сервером відправника/одержувача
- вкладення, які перевищують розміри, прийняті поштовим сервером відправника/отримувача
- тимчасові відмови в отриманні електронних повідомлень через політики сірого списку
- тощо.
Виділена IP-адреса
Стан виділених IP-адрес, наданих клієнтам, перевіряється заздалегідь перед фактичним наданням.
Перевірка включає, але не обмежується: станом IP-адреси в різних чорних списках, її репутацією тощо.
Таким чином, подальша зміна IP-адреси буде здійснена лише з обґрунтованих причин. Запит на зміну IP може бути відхилено або оподатковано, якщо внаслідок дій, вчинених клієнтом, стан або репутація IP-адреси зазнали змін.
Зміна виділеної IP-адреси буде супроводжуватися одноразовим збором у розмірі 10&euros;
Послуги з виділеною IP-адресою включають одну виділену IP-адресу, яка буде призначена всім доменам, піддоменам та обліковим записам, які будуть працювати під цією послугою. У випадку, якщо потрібно розділити деякі домени, піддомені та облікові записи на інші виділені IP-адреси, необхідно окреме їх придбання.
Виділення IPv6 (де це можливо) відбувається паралельно з виділенням IPv4, оскільки вони не виключають один одного. Надана послуга буде працювати одночасно на IPv4 та IPv6. За вимогою клієнта адреса IPv6 може бути видалена.
XII. Ресурси
Кожен обліковий запис спільного хостингу має свої власні ресурси в залежності від типу придбаного пакету. Докладний список цих ресурсів можна побачити, перейшовши на сторінку використання ресурсів
Усі облікові записи моніторяться для відстеження споживання їхніх ресурсів.
Hostico залишає за собою право зв’язатися з клієнтом для оновлення наявного пакету або з пропозиціями щодо поліпшення продуктивності, якщо один або всі ресурси облікового запису хостингу часто використовуються на максимальному рівні.
На акаунтах спільного хостингу не можуть зберігатися файли розміром більше 500 МБ, за винятком резервної копії акаунту.
Послуги Hostico не можуть використовуватися для потокового аудіо, відео, обміну файлами, обміну зображеннями.
Також заборонено використовувати наші сервери як носії для зберігання (наприклад: фільми, mp3, фотографії, архіви, програмні пакети тощо)
Hostico залишає за собою право призупинити програми або облікові записи, діяльність яких заважає або впливає на належну роботу сервера будь-яким чином без попереднього повідомлення.
План Reseller дозволяє безкоштовно створювати/додавати до 10 облікових записів хостингу, включаючи сам обліковий запис реселлера. Клієнти, які бажають створити/додати більшу кількість облікових записів, мають можливість придбати верхні межі за замовчуванням.
У випадку VPS, адміністрованих Hostico, можливо, що ліцензія панелі управління, встановленої на VPS, накладає обмеження на кількість облікових записів та/або доменів, які можуть бути створені в рамках відповідної ліцензії. Це обмеження може бути в будь-який момент змінене та/або видалене шляхом виконання даунгрейду/апгрейду ліцензії, що належить до панелі управління.
Простір, наданий пакетам VPS, представляє собою загальну величину, виділену серверу, але не є величиною, з якою клієнт буде безпосередньо користуватися для своїх даних (файли сайту, бази даних, електронні листи).
З загального виділеного простору частина буде зайнята / використовувана операційною системою, встановленою на VPS, а також можливими панелями управління. Безпосередньо доступний простір для даних клієнта буде меншим.
Частина цього простору також повинна завжди залишатися доступною для можливості оновлення операційної системи та інших програм, встановлених на ньому.
Власники VPS, адміністрованих Hostico, будуть автоматично сповіщені, коли ресурси, доступні на VPS, почнуть наближатися до критичного рівня, щоб мати можливість вжити необхідних заходів.
У випадку, якщо клієнт не вживає жодних заходів для збільшення доступного дискового простору, а він знижується нижче 1% або 1 ГБ, Hostico залишає за собою право призупинити функціонування VPS для захисту від пошкодження інформації, що на ньому знаходиться.
Для представлення розширеної можливості характеристик наданих послуг, у деяких випадках можуть використовуватися слова такі як "Невідомий" і/або "Неконтрольований" з метою їх опису.
Ці слова стосуються можливості використання великої кількості ресурсів і не можливості їх невизначеного використання, а саме без існування верхньої межі, що їй відповідає.
Ці межі у рамках ресурсів, які можуть бути створені або додані (поштова скринька, піддомени, паркувальні домени, домени заповнення тощо) встановлюються на числі (кількість) 999.
Що стосується межі для місячного трафіку, вона визначається виділеною шириною каналу для контрактованої послуги, при постійній швидкості XMb/c (ширина каналу/секунду) неможливо перевищити місячний трафік X*S/місяць (ширина каналу/секунду * кількість секунд у місяці).
Використання ресурсів
Спільний VPS
У рамках VPS з роздільними ресурсами постійне використання їх на максимальному рівні заборонено.
Hostico буде моніторити споживання ресурсів та повідомляти клієнта у випадках, коли споживання перевищує наступні пороги:
- ЦП 100% протягом більше ніж 30 хвилин
Клієнт матиме можливість або ідентифікувати та вирішити виниклу ситуацію, або мігрувати на Виділений VPS. Hostico залишає за собою право призупинити роботу VPS, якщо його процеси впливають на належне функціонування інших VPS на вузлі VPS або в разі ігнорування багатьох повідомлень, надісланих з цього приводу.
Виділений VPS
Ресурси, виділені для цих типів VPS, є 100% виділеними.
Використання їх може, отже, бути здійснене на максимальному рівні протягом тривалих періодів.
XIII. Дійсність
Цей документ є дійсним на невизначений термін.
Hostico залишає за собою право вносити зміни до цього документа, через що клієнтів просять періодично його переглядати.
Зміни, внесені до цього документа, доступні за адресою: Оновлення умов
У разі суттєвих змін клієнти будуть сповіщені електронною поштою.
Якщо у вас є додаткові запитання, будь ласка, зв'яжіться з нами.
Останнє оновлення 02.04.2025
Цей документ є неофіційним перекладом. Юридично значущою є оригінальна версія документа румунською мовою. У разі невідповідностей румунська версія буде мати перевагу.