Нові функції, реалізовані в обліковому записі клієнта Hostico.
Нові функції, доступні клієнтам Hostico: SMS-повідомлення, зміни в проформах, електронна автентифікація.

Особливості
На додаток до вивчення, тестування та періодичного впровадження нових робочих методів, оптимізації та забезпечення безпеки веб-хостингових послуг, які ми пропонуємо, ми також шукаємо способи покращення відносин з нашими клієнтами та полегшення роботи, яку їм потрібно виконати у їхніх стосунках з нами.
Тому, протягом останнього місяця, ми впровадили кілька нових функцій у систему білінгу.
SMS
За запитом кількох клієнтів ми впровадили SMS-сповіщення. Активувати цю опцію можна за бажанням, як з облікового запису клієнта, так і під час створення облікового запису клієнта. SMS-сповіщення будуть надсилатися у випадку: генерації про-форми рахунка системою, а не внаслідок розміщення замовлення, а також можливого призупинення хостинг-акаунта незалежно від причини призупинення (недоплата, зловживання тощо).
SMS-повідомлення будуть виглядати так, ніби їх надіслано з "Hostico", будь ласка, не відповідайте на ці SMS-повідомлення, оскільки вони нікуди не дійдуть, адже це односторонній канал зв'язку.
Активувати/деактивувати SMS-сповіщення можна з облікового запису клієнта Hostico в розділі "Мої дані", позначивши/знявши позначку поруч із опцією SMS.
Аутентифікація електронної пошти
Щоб спростити автентифікацію в акаунті, перегляд, оплату та завантаження рахунку, для якого отримано сповіщення або підтвердження оплати, ми впровадили автентифікацію безпосередньо з отриманого електронного листа. Натискаючи на номер проформи/фіскального рахунку, ви будете автоматично увійти у свій клієнтський акаунт Hostico, і відповідний рахунок буде відображений.
Клієнти, які активували 2FA (двофакторну автентифікацію), не зможуть увійти таким чином, і їм буде представлений інтерфейс входу в клієнтський акаунт.
Посилання, пов’язані з рахунками, дійсні протягом 7 днів з моменту отримання сповіщення або підтвердження оплати. Після цього потрібно буде автентифікуватися, ввівши відповідні дані клієнтського акаунта (ім'я користувача та пароль).
Модифікація Proforma
Клієнти, які бажають, тепер можуть редагувати проформи рахунків-фактур, виданих за активні послуги. У разі необхідності виставлення рахунка за послугу на інші дані, наприклад, зміна з даних фізичної особи на дані юридичної особи або навпаки.
Редагування доступне тільки для проформ рахунків-фактур, фіскальні рахунки більше не можна редагувати.
Опція доступна в клієнтському обліковому записі в розділі "Фінанси" шляхом натискання на рахунок, що потребує модифікації.