Поновлення хостингових пакетів
У наступному розділі ми переглянемо всю інформацію, а також процедуру повторної активації хостинг-пакетів з облікового запису клієнта Hostico.
Кожен з нас стикнувся з ситуацією, коли не зміг здійснити платіж з різних причин, і наш сервіс був призупинений. Реактивація, в більшості випадків, передбачає звернення до команди підтримки, і якщо вони не надають телефонну підтримку або живий чат, єдиним залишеним варіантом є електронна пошта, яка, в залежності від швидкості реагування команди, може привести до більш швидкого або не дуже швидкого вирішення.
Далі ми пройдемо кроки, необхідні для реактивації пакету хостингу з облікового запису клієнта Hostico.
Перша річ, яку ми повинні зробити, це переконатися, що ми авторизовані в правильному обліковому записі клієнта, де знаходиться призупинена послуга.
Після цього переходимо ліворуч до розділу „Послуги” і отримуємо доступ до призупиненого сервісу в обліковому записі, який ми хочемо повторно активувати.
Якщо я правильно отримав доступ до служби, всі опції в панелі будуть монохромними (затемненими), за винятком розділу у верхній частині сторінки.
Щоб розпочати процес повторного активації, ми натиснемо на зелену кнопку „Тимчасова реактивація”.
Примітка: Якщо повторна активація пакета неможлива (з різних причин), сповіщення у верхній частині сторінки не буде присутнє, а повторна активація буде неможливою для виконання.
Якщо процес пройшов успішно, ми отримаємо повідомлення підтвердження, а після оновлення сторінки всі функції пакета хостингу знову стануть активними.
Примітка:
- За замовчуванням, хостинг-послуги автоматично залишаються активними протягом 7 днів після дати закінчення. Реактивацію пакета можна запросити ще на 7 додаткових днів, усього складаючи термін відстрочки у 14 днів з моменту закінчення.
- Відновлення послуг можливе тільки через 90 днів. Якщо ви запитували про відновлення раніше протягом останніх 90 днів, відновлення не буде можливим ні для вас, ні для оператора Hostico.
- У випадку призупинення послуг з інших причин, таких як порушення умов та положень Hostico, реактивація через інтерфейс клієнта неможлива.
- Відновлення закритого пакету хостингу неможливе. Якщо у вас був пакет хостингу, який був видалений з серверів Hostico, вам буде потрібно або зробити замовлення на новий хостинг (якщо старі файли не мають значення), або зв'язатися з командою підтримки, щоб перевірити можливість відновлення старих файлів.
- У випадку, якщо ви не запитували про реактивацію протягом останніх 90 днів, і кнопка реактивації не присутня, вам потрібно буде зв'язатися з комерційним відділом, щоб перевірити зазначену ситуацію.