ПосібникиКомерційний

Модифікація проформи рахунку-фактури

У цьому підручнику представлені дії, необхідні для зміни даних неоплаченої про-форми рахунку.

11
Перегляди 3802Оновлено 1 anОпубліковано на 29/05/2019по Mark Dohi

Вступ

  • Ця стаття презентує метод модифікації даних, введених у неплачених проформа-рахунках;

Вимоги

  • Обліковий запис клієнта Hostico;
  • Невиплачений проформа-рахунок;
    Дійсний субпідряд;

Кроки

  • Зміни в проформи рахунку можуть бути внесені лише якщо користувач увійшов до клієнтського облікового запису Hostico та має дійсний субконтракт;
  • Якщо у вас виникають труднощі з доступом до облікового запису клієнта Hostico, ви можете ознайомитися зі статтею: Аутентифікація (Вхід) в обліковий запис клієнта Hostico;
  • Після входу в обліковий запис перейдіть до розділу Фінансовий;
  • На відкритій сторінці будуть відображені всі рахунки, знайдені в акаунті. Перейдіть до проформи, для якої ви бажаєте змінити дані, і натисніть на код проформи (наприклад, 255366);

  • У відкритому вікні буде відображено поточні дані, що використовуються на рівні проформи, разом з відповідними сумами;
  • Звідси перейдіть до розділу Редагування платіжної інформації, що знаходиться праворуч на екрані;
    Ми виберемо субконтракт, для якого ми хочемо модифікувати рахунок-фактуру, а потім підтвердимо процес кнопкою ТАК;

  • Якщо у вас немає суб-контакту в обліковому записі клієнта, з'явиться повідомлення, яке сповіщає вас про це. Щоб додати додатковий суб-контакт, натисніть Новий контакт;

  • Заповніть усі поля правильно та виберіть дозволи, які ви хочете надати підконтракту. Якщо ви не хочете надавати додаткові дозволи і підконтракт буде використовуватися лише для змінюванння майбутніх рахунків, не обов’язково ставити позначки в полях на сторінці.


  • Важливо! - У випадку нових субконтактів (які раніше не використовувалися для виставлення рахунків), зміна даних є не миттєвою, і з'явиться відповідне повідомлення. Відділ продажів перевірить подану заявку і затвердить субконтакт для виставлення рахунків, тому майбутні запити на зміни щодо цих субконтактів будуть автоматично затверджені.
  • Якщо введені дані в підконтракті є некоректними/неправдивими, вони не будуть перевірені і, отже, не можуть бути використані для виставлення рахунків. У таких випадках необхідно оновити введені дані.
  • Дійсні субконтакти можна визначити за міткою:
  • Якщо вам потрібна додаткова інформація щодо додавання або управління суб-контактами, ми рекомендуємо ознайомитися з статтею: Додавання суб-контакту

Примітка

  • Будь ласка, переконайтеся, що введені дані для субконтакту правильні та відповідають дійсності. Hostico схвалить тільки контакти, що мають реальні, ідентифіковані дані, але не несе відповідальності у випадку, якщо податкова накладна була видана з неправильними даними через введення помилкової інформації;
  • Зміна даних проформи не означає автоматичного виписування рахунку-фактури на основі цих даних. Ви повинні переконатися, що платіж здійснено на ім’я компанії, зазначеної в проформі. Для поточних способів оплати це означає:
    1. Банківський переказ - Ім’я та КУІ компанії повинні бути вказані платником або в футері під деталями платника;
    2. Кредитна картка - За цим способом оплати платник не може бути безпосередньо ідентифікований, і рахунок-фактура буде виписаний безпосередньо на основі даних, що містяться в проформі.
  • Модифікація про форм може виконуватись кілька разів; якщо субконтракт спочатку був заповнений неправильно, його можна скоригувати і процедуру запросити знову;
  • На момент створення субконтракту не всі поля є обов'язковими. У випадку з фізичними особами, назва компанії та номер торгового реєстру не потрібно заповнювати;
  • Якщо введених даних недостатньо для ідентифікації платника, рахунок-фактура автоматично повернеться до даних з облікового запису клієнта Hostico;
  • У випадку фізичних осіб, CNP є обов'язковим.

Схожі статті

Перенесення послуг між двома обліковими записами клієнтів Hostico.Посібники /Комерційний

У цьому посібнику будуть представлені необхідні кроки для передачі послуги іншому користувачеві Hostico.

8
по Mark Dohi
Перегляди 2903
Оновлено 10 місяців тому
Опубліковано на 24/01/2022
Управління періодичними платежамиПосібники /Комерційний

У цій статті ми пройдемо через необхідні кроки для активації періодичних платежів за послуги Hostico, а також їхнього управління.

3
по Mark Dohi
Перегляди 1604
Оновлено 2 місяці тому
Опубліковано на 25/06/2021
Реєстрація доменуПосібники /Комерційний

У цьому посібнику ви дізнаєтеся, як оформити замовлення на реєстрацію домену з вашого облікового запису клієнта Hostico.

3
по Mark Dohi
Перегляди 1066
Оновлено 3 місяці тому
Опубліковано на 28/09/2017
Активування виставлення рахунків для підрядниківПосібники /Комерційний

Активація виставлення рахунків для субконтактів у акаунті Hostico є простою. Слідуйте інструкціям, щоб створити субконтакт, призначити його для послуги та налаштувати фінансові сповіщення.

3
по Mark Dohi
Перегляди 886
Оновлено 9 місяців тому
Опубліковано на 08/06/2022
Зміна платіжного періоду.Посібники /Комерційний

У цьому посібнику ми покажемо вам, як змінити період виставлення рахунків для послуг, які зберігаються у вашому клієнтському обліковому записі Hostico.

1
по Alexandru Jurca
Перегляди 467
Оновлено 1 рік тому
Опубліковано на 25/06/2020