Посібники • Комерційний
Модифікація проформи рахунку-фактури
У цьому підручнику представлені дії, необхідні для зміни даних неоплаченої про-форми рахунку.
11
Перегляди 3802Оновлено 1 anОпубліковано на 29/05/2019по Mark Dohi
Вступ
- Ця стаття презентує метод модифікації даних, введених у неплачених проформа-рахунках;
Вимоги
- Обліковий запис клієнта Hostico;
- Невиплачений проформа-рахунок;
Дійсний субпідряд;
Кроки
- Зміни в проформи рахунку можуть бути внесені лише якщо користувач увійшов до клієнтського облікового запису Hostico та має дійсний субконтракт;
- Якщо у вас виникають труднощі з доступом до облікового запису клієнта Hostico, ви можете ознайомитися зі статтею: Аутентифікація (Вхід) в обліковий запис клієнта Hostico;
- Після входу в обліковий запис перейдіть до розділу Фінансовий;
- На відкритій сторінці будуть відображені всі рахунки, знайдені в акаунті. Перейдіть до проформи, для якої ви бажаєте змінити дані, і натисніть на код проформи (наприклад, 255366);
- У відкритому вікні буде відображено поточні дані, що використовуються на рівні проформи, разом з відповідними сумами;
- Звідси перейдіть до розділу Редагування платіжної інформації, що знаходиться праворуч на екрані;
Ми виберемо субконтракт, для якого ми хочемо модифікувати рахунок-фактуру, а потім підтвердимо процес кнопкою ТАК;
- Якщо у вас немає суб-контакту в обліковому записі клієнта, з'явиться повідомлення, яке сповіщає вас про це. Щоб додати додатковий суб-контакт, натисніть Новий контакт;
- Заповніть усі поля правильно та виберіть дозволи, які ви хочете надати підконтракту. Якщо ви не хочете надавати додаткові дозволи і підконтракт буде використовуватися лише для змінюванння майбутніх рахунків, не обов’язково ставити позначки в полях на сторінці.
- Важливо! - У випадку нових субконтактів (які раніше не використовувалися для виставлення рахунків), зміна даних є не миттєвою, і з'явиться відповідне повідомлення. Відділ продажів перевірить подану заявку і затвердить субконтакт для виставлення рахунків, тому майбутні запити на зміни щодо цих субконтактів будуть автоматично затверджені.
- Якщо введені дані в підконтракті є некоректними/неправдивими, вони не будуть перевірені і, отже, не можуть бути використані для виставлення рахунків. У таких випадках необхідно оновити введені дані.
- Дійсні субконтакти можна визначити за міткою:
- Якщо вам потрібна додаткова інформація щодо додавання або управління суб-контактами, ми рекомендуємо ознайомитися з статтею: Додавання суб-контакту
Примітка
- Будь ласка, переконайтеся, що введені дані для субконтакту правильні та відповідають дійсності. Hostico схвалить тільки контакти, що мають реальні, ідентифіковані дані, але не несе відповідальності у випадку, якщо податкова накладна була видана з неправильними даними через введення помилкової інформації;
- Зміна даних проформи не означає автоматичного виписування рахунку-фактури на основі цих даних. Ви повинні переконатися, що платіж здійснено на ім’я компанії, зазначеної в проформі. Для поточних способів оплати це означає:
1. Банківський переказ - Ім’я та КУІ компанії повинні бути вказані платником або в футері під деталями платника;
2. Кредитна картка - За цим способом оплати платник не може бути безпосередньо ідентифікований, і рахунок-фактура буде виписаний безпосередньо на основі даних, що містяться в проформі. - Модифікація про форм може виконуватись кілька разів; якщо субконтракт спочатку був заповнений неправильно, його можна скоригувати і процедуру запросити знову;
- На момент створення субконтракту не всі поля є обов'язковими. У випадку з фізичними особами, назва компанії та номер торгового реєстру не потрібно заповнювати;
- Якщо введених даних недостатньо для ідентифікації платника, рахунок-фактура автоматично повернеться до даних з облікового запису клієнта Hostico;
- У випадку фізичних осіб, CNP є обов'язковим.