Часто задавані питання • Email
У моїй поштовій скриньці я отримую багато електронних листів з темою "Не вдалося доставити пошту: повернення повідомлення відправнику". У чому причина і що я можу зробити?
Досліджуйте в наведеному тексті, чому ви отримуєте електронні листи з темою "Доставка пошти не вдалася: повернення повідомлення відправнику", і що ви можете з цим зробити.
2
Перегляди 2031Оновлено 8 luniОпубліковано на 05/11/2018по Sebastian Szlivka
Існує кілька причин, чому поштовий ящик постійно отримує повідомлення з темою “Не вдалося доставити пошту: повернення повідомлення відправнику”. Найпоширеніші причини:
1. Поштова скринька надсилає СПАМ повідомлення
- Для вирішення цієї проблеми необхідно скинути пароль поштової скриньки, що постраждала. Якщо ви користуєтеся cPanel, ви можете слідувати інструкціям: Скидання пароля поштової скриньки в cPanel.
- Також рекомендується просканувати всі пристрої, з яких ви отримуєте доступ до цієї електронної пошти, за допомогою оновленого антивірусного програмного забезпечення.
2. Контактна форма сайту генерує СПАМ-повідомлення
- Якщо у вас є форма зворотного зв'язку на вашому веб-сайті, вона може стати мішенью для роботів, які генерують СПАМ.
- Щоб запобігти цій поведінці, ми рекомендуємо імплементувати модуль CAPTCHA на формі зворотного зв'язку.